قصه های ما و کانون حمایت از کودکان کار

این کودکان هیچ ندارند جز لبخندی ساده...

قصه های ما و کانون حمایت از کودکان کار

این کودکان هیچ ندارند جز لبخندی ساده...

خداحافظ فرشته کوچولوهای من...

قسم خورده بودم که هیچ چیز هیچ چیزنمی تونه ما رو از هم جدا کنه. دروغ بهتون نگفته بودم. تا همین لحظه هم سعی کردم پای قولم بمونم. سعی کنم این خطوط رو تایپ نکنم ولی ظاهرا بچه های من ما باید مدتی از هم دور باشیم. شاید یه هفته شایدم دوهفته شایدم یکماه شایدم برای سالها. می دونید گلهای من من قرار نیست جایی برم ولی به دلایلی ترجیح میدم مدتی دور باشم. خیلی دور. ولی به جان عزیزترین زندگیم همیشه دنیا دوستتون دارم و برای گرفتن حقتون تلاش میکنم. می دونید عزیزای دل من، امشب به همه شماها حسودیم شد. حسودیم شد که هنوز بچه یی و شاد. کاش منم مثل شماها بودم. امیر یادته یه روز بهت گفتم بزرگترین ثروت هر آدمی صداقت و معصومیتشه؟ یادته بهت گفتم خیلی پولدارها رو می شناسم که خیلی فقیرن چون صداقت ندارن؟ بهت گفتم خیلی ثروتمندی و تو اون رو به من خندیدی حالا بازم بهت می گم پسرکم. تو خیلی ثروتمندی چون چیزی داری که من به قول حمید دختر بالاشهری ندارم. این مردان سمتگر، این مزدورای آدم کش اگه از توحق شادیت رو گرفتن و بازی کردنت رو از من همه صداقتم و همه ایمان و اعتقادم به زندگی رو گرفتن. و حالا من خیلی فقیر شدم اینقدر فقیر که دیگه لایق نیستم تو کتابخونه بامداد پا بزارم. فرشته کوچولوهای من وقتی می یومدم کنارتون سعی می کردم گوهر گرانبهایی که ازم دزدیده بودن پس بگیرم ولی نشد یعنی نذاشتن و حالا خیلی خستم. شاید دیدین که همه امروز عصبی بودم حتی نشد حرمت مهمونمون ، امید محدث رو نگه دارم. منو ببخشید عزیزکای من. من برای خودم دلایلی دارم. یه روز براتون می گم ولی فعلا وقتش نیست. امیدوارم بتونم زود زود برگردم.دلم برا صورتای آفتاب سوخته و دستای پینه بستتون تنگ می شه. یادتون نره که شما ثروتمند ترین آدمهای روی کره زمینید پس قدر بدونید!

ریحانه حقیقی

نظرات 1 + ارسال نظر
سازمان مردمی کانون دفاع از حقوق کود جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:22 ب.ظ http://koodakan.blogsky.com

سلام دوستان من از سازمان مردمی کانون دفاع از حقوق کودکان با شما تماس میگیرم سازمان ما در ایران فعالست میکند و دفتر مرکزی آن در شهر سنندج میباشد براگزاری چندین و جند سمینار همایش فستیوال و غیره از کارهای ماست ما خوشحال میشویم باهم در ارتباطباشیم نا بتوانیم در راه رفع بهره کشی از کودکان و بنا نهادن دنیای شاد برای همه کودکان گام برداریم . از دور صمیمانه دسته شما را به گرمی میفشاریم برای ارتباط با ما koodakan1@yahoo.com و شماره تلفن ما تماس بگیرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد